PROCEDURA REKLAMACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ/DORADCZEJ
- SID przyjmuje wszelkie zastrzeżenia i uwagi związane z realizacją szkoleń otwartych i zamkniętych za pośrednictwem formularza reklamacyjnego przekazanego w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: SID sp. z o.o. ul. Jana Boenigka 54/1 10-686 Olsztyn
e-mail: szkolenia.dof@gmail.com
- Formularz reklamacyjny dostępny jest pod adresem szkolenia.dof@gmail.com
- Zgłoszenie musi zawierać wszystkie informacje, oznaczone w formularzu reklamacyjnym jako wymagane.
- W przypadku braku wymaganych informacji, SDI wyznaczy uczestnikowi 7 dniowy termin na uzupełnienie zgłoszenia
- Zgłoszenia reklamacyjne zostaną rozpatrzone nie później nie w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
- Uczestnik usługi składający reklamację, która została rozpatrzona pozytywnie może wnioskować o:
- Dodatkowe, bezpłatne materiały dydaktyczne – forma oraz zakres materiałów zostanie uzgodniony indywidulnie z uczestnikiem.
- Bezpłatny udział w szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce organizowane przez firmę. – termin kolejnego szkolenia zostanie uzgodniony z uczestnikiem indywidulanie z uwzględnieniem dostępności miejsce i harmonogramu szkoleń organizatora.
- Bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem (w przypadku szkoleń zamkniętych).
- Zwrot kosztów usługi – będzie możliwy tylko w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomienia uczestników o zmianie terminu drogą mailową lub telefoniczną.
- Firma zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, w przypadku gdy będzie ona wynikać z nieznajomości zapisów zawartej umowy.
- Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie w przypadku, gdy przedmiotowe szkolenie uzyska średnią z ocen poniżej 3 (w skali 1 – 5) stosowanej w firmie ankiety ewaluacyjnej.