PROCEDURA REKLAMACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ/DORADCZEJ

  1. SID przyjmuje wszelkie zastrzeżenia i uwagi związane z realizacją szkoleń otwartych i zamkniętych za pośrednictwem formularza reklamacyjnego przekazanego w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: SID sp. z o.o. ul. Jana Boenigka 54/1 10-686 Olsztyn 

e-mail: szkolenia.dof@gmail.com

  • Formularz reklamacyjny dostępny jest pod adresem szkolenia.dof@gmail.com
  • Zgłoszenie musi zawierać wszystkie informacje, oznaczone w formularzu reklamacyjnym jako wymagane.
  • W przypadku braku wymaganych informacji, SDI wyznaczy uczestnikowi 7 dniowy termin na uzupełnienie zgłoszenia
  • Zgłoszenia reklamacyjne zostaną rozpatrzone nie później nie w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
  • Uczestnik usługi składający reklamację, która została rozpatrzona pozytywnie może wnioskować o:
  • Dodatkowe, bezpłatne materiały dydaktyczne – forma oraz zakres materiałów zostanie uzgodniony indywidulnie z uczestnikiem.
  • Bezpłatny udział w szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce organizowane przez firmę. – termin kolejnego szkolenia zostanie uzgodniony z uczestnikiem indywidulanie z uwzględnieniem dostępności miejsce i harmonogramu szkoleń organizatora.
  • Bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem (w przypadku szkoleń zamkniętych).
  • Zwrot kosztów usługi – będzie możliwy tylko w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomienia uczestników o zmianie terminu drogą mailową lub telefoniczną.
  • Firma zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, w przypadku gdy będzie ona wynikać z nieznajomości zapisów zawartej umowy.
  • Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie w przypadku, gdy przedmiotowe szkolenie uzyska średnią z ocen poniżej 3 (w skali 1 – 5) stosowanej w firmie ankiety ewaluacyjnej.